Compania de Apă Olt va suspenda, pe perioadă nedeterminată, activitatea Biroului Unic, a Compartimentului Citire Facturare și a serviciului Registratura.
Măsura a fost luată pentru a-i proteja atât pe beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare, cât și pe angajații noștri care lucrează cu clienții, în contextul epidemiei de coronavirus.
Beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare vor primi facturile pentru luna martie cu un consum estimat, cu posibilitatea prelungirii acestei măsuri și pentru lunile urmatoare
Pentru a obține informații sau a depune documente pentru obținerea de avize și autorizații, punem la dispoziția clienților adresa de e-mail: clienti@caolt.ro, serviciul poștal sau numărul de telefon: 0728 851 752.
Acestea vor fi soluționate in cel mai scurt timp, iar clientii nostri vor primi raspunsurile pe e-mail sau posta.
Pentru sesizarea problemelor legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte interventii pe rețele, cetățenii au la dispoziție numărul de telefon de la Dispecerat: 0249.423.419.
Activitatea la casieriile Companiei de Apă Olt se desfășoară după program normal, dar facem apel la cetățeni să păstreze distanța față de ceilalți clienți aflați în incinta casieriei.
Beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare din localitățile Vitomiresti, Vulturesti, Dobroteasa și Valea Mare pot plăti facturile la birourile Companiei de Apă Olt din sediile primăriilor.
Pentru plata facturilor, recomandăm clienților noștri utilizarea metodelor de plată on-line, card bancar. Clienții noștri au la dispozitie și aplicatia CAOmobile, pe care o pot folosi pebtru a evita deplasările la casierii.
Compania de Apă este alături, și în această perioadă, de beneficiarii serviciilor publice de alimentarea cu apă și canalizare, cu toate informațiile de care au nevoie și cu interventii prompte, în caz de avarii pe retelele de apă, dar trebuie să fim cu toții responsabili și să ne protejăm unii pe alții.
Vă mulțumim pentru înțelegere!