Informaţii clienţi

02.12.2020

Avize/Contracte

Racordarea/ branșarea locuinței la rețeaua de apă/canalizare în 5 pași    Etapa 1: Obținerea avizului de principiu Avizul tehnic de branșare/racordare este documentul emis de Compania de Apă Olt prin care se stabilește cum se proiectează, amplasează și execută branșamentul la...

Citeste tot
02.12.2020

Preţuri şi tarife

    Politica de preţuri şi tarife pentru produsele şi serviciile furnizate, se află în mică măsură sub controlul operatorului. Acestea sunt avizate de către Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de UItilităţi Publice (A.N.R.S.C.) şi aprobate prin hotărâri ale autorităţilor...

Citeste tot
16.10.2020

Informaţii utile

Formele apei: Apa se găseseste sub diverse forme în natură: vapori de apă si nori în atmosferă, valuri și aisberguri în oceane, ghețari la latitudini mici sau altitudini mari, acvifere sub pământ, râuri sau lacuri. Circuitul apei în natură este...

Citeste tot
16.10.2020

Program de lucru

Programul de preluare a solicitărilor telefonice: Sedii Orar Echipa de intervenţie Observaţii Slatina 24/24h DA Solicitările se preiau la Dispecerat 24/24h şi la Sediu 8h/zi Drăgăneşti-Olt 24/24h DA Telefon la Sediu 8h/zi şi permanent la Uzina de Apă Scorniceşti 24/24h...

Citeste tot
Afișate de la 1 la 4 din 4 înregistrări
Proiect co-finanţat prin Fondul de Coeziune

Contact

Str. Artileriei, nr. 2, CP 23007, Slatina, Olt