MODALITĂȚI PLATĂ FACTURĂ APĂ-CANALIZARE-EPURARE

Reamintim  cliențiilor  COMPANIEI DE APĂ OLT că au la dispoziție următoarele modalități de plată a facturilor:


-Prin aplicația mobilă CAOmobile disponibilă în Google Play și Apple Store;
-Prin serviciul de Direct Debit al BCR- Banca Comercială Română ,Raiffeisen Bank și BRD-Group Societe Generale;
-Prin serviciile internet banking BCR- Banca Comercială Română ,  BRD-Group Societe Generale precizând cod client și număr factură; 
-Prin intermediul rețelei de Multifuncționale de numerar Non-Stop Banking a BCR- Banca Comercială Română și MFM Raiffeisen Bank, obligatoriu cu factura;
-Prin intermediul rețelei de ATM-uri a Raiffeisen Bank, prin debitarea contului de card, obligatoriu cu factura;
-Prin intermediul rețelei de ROBO+MBA BRD-Group Societe Generale;
-Prin virament bancar în unul din conturile:
RO33BRDE290SV14995572900 deschis la BRD-Group Societe Generale
RO28RNCB0200074442340001 deschis la BCR – Banca Comerciala Romana
RO05RZBR0000060009255073 deschis la Raiffeisen Bank 
-Numerar prin rețeaua de puncte de plată UN-DOI Centrul de plăți și PAYPOINT

Totodată vă facem cunoscut și faptul că aplicația Raiffeisen Smart Mobile-prin scanarea codului de bare al facturilor nu funcționează!!! 

Uniunea Europeana Guvernul Romaniei POS Mediu Instrumente Structurale

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro